Ostoehdot

Ostot osoitteessa narwal.katso (559467-9853)

Myynti tapahtuu yksityishenkilöille, yrityksille, yhdistyksille, viranomaisille, kunnille ja oikeushenkilöille. Emme tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman vanhempien suostumusta.

Kaikki hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron.

Toimituskulut ja mahdolliset muut maksut näkyvät kassalla ennen ostoa. Toimitamme vain Pohjoismaihin EU:n sisällä.

Asiakas vastaa siitä, että osoite- ja yhteystiedot on täytetty oikein. Jos virheelliset tiedot johtavat siihen, että toimitusta on muutettava. narwal.se voi joutua perimään lisämaksun, joka vastaa rahdin muutoskustannuksia. Ota siksi suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jos tiedät, että tiedot eivät olleet oikein tilauksen yhteydessä.

Kysymyksiin, jotka koskevat todellisia ostoksia, vireillä olevia tilauksia, vastataan yleensä 24 tunnin kuluessa arkisin asiakaspalvelun sähköpostitse: info@narwal.katso.

Toimitus- ja maksutavat

DHL Kotiinkuljetus
Narwal.katso esivalitut toimitusvaihtoehdot suuremmille paketeille, joita ei voida toimittaa palveluntarjoajille. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00, varaamalla suuren tilauskuorman osalta meiltä osoitteessa osoitteessa narwal.se ja DHL:llä. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan 08:00-17:00. Paikallinen DHL-kuriirisi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista antaa oikea puhelinnumero tilauksen yhteydessä. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan dhl.se-sivustolla. Vastaanottajan on allekirjoitettava kuitti toimituksen yhteydessä.

DB Schenker - Toimitus DB Schenkerin jakelupisteeseen (ServicePoint)
Lähetys lähetetään postinumeron perusteella lähimpään Schenker-agenttiin. Edustajille tarjotaan ilmainen toimitus. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaukset tehdään ennen kello 12.00. Suuren tilauskuorman varalta varaus meiltä osoitteessa osoitteessa narwal.se ja Schenkerillä. Paketit skannataan, jotta voit seurata toimitusta koko matkan ajan, sähköpostitse tai suoraan Schenker.se:ssä.

DB Schenker - Kotiinkuljetus kotiovelle/asunnon portille
Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00, varaamalla suuren tilauskuorman osalta meiltä osoitteessa osoitteessa Narwal ja Schenkerillä. Kotiinkuljetus tapahtuu päivisin klo 08:00-17:00. Paikallinen Schenker-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilauksen yhteydessä. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan Schenker.se-sivustolla. Jos et voi olla kotona päivän aikana, valitse valtuutettu toimitus. Jos haluat ottaa yhteyttä paikalliseen Schenkerin toimipisteeseen, löydät yhteystiedot täältä.

Tuo
Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaukset tehdään ennen kello 12.00. Suuren tilauskuorman varalta varaudutaan meiltä osoitteessa narwal.se ja Bring. Kotiinkuljetus tapahtuu päivisin klo 08:00-17:00. Paikallinen Bring-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilatessasi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan bring.se-sivustolla.

Maksutapa

Kortti
Korttimaksut suoritetaan Klarna-toiminnon kautta, eikä niihin tarvita Klarnan kirjautumista tai tiliä. Klarna Checkout tekee verkkokaupasta helppoa, joustavaa ja turvallista. Vastaamalla muutamaan kysymykseen voit helposti tunnistautua ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Mukavaa Klarna Checkoutissa on se, että se tekee eron ostamisen ja maksamisen välillä. Ensin vahvistat ostoksesi ja sitten valitset, miten haluat maksaa. Joko Klarna-laskulla, Klarna-tilillä, kortilla tai pankkisiirrolla. Kaikki on yhtä turvallista.

Noutamattomat/vastaanottamattomat paketit
Jos paketteja ei ole noudettu palveluntarjoajien luona tai paketteja ei ole vastaanotettu kotiinkuljetuksessa, se katsotaan tilauksen peruutukseksi ja pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana 249 kruunua sisältäen arvonlisäveron tai todelliset paluukuljetuskustannukset kussakin yksittäistapauksessa, jos kyseessä ovat tilaa vievät paketit. Maksu peritään paluukuljetuksen ja hallinnollisen käsittelyn kattamiseksi. Maksu maksetaan jo vastaanotettua tai laskutettua maksua vastaan.

Peruuttamisoikeus ei koske noutamattomia paketteja. Paketit jätetään yleensä 10 päivän ajaksi palveluntarjoajan huostaan. Aika määräytyy rahdinkuljettajan ja Narwal ei voi taata tarkkaa aikaa. Kukin kuljetusliike (toimitustapa yllä) muistuttaa sinua asiakkaana tekstiviestillä / sähköpostilla, jotta tilauksesi ei mene ei-toivotun palautuksen kohteeksi.

Tavaroiden kuljetusvauriot
Pakkauksen näkyvistä vaurioista ilmoitetaan suoraan rahdinkuljettajalle tai palveluntarjoajalle tavaran vastaanottamisen yhteydessä. Ota kuva vauriosta heti kun se havaitaan käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetuista kuljetusvaurioista ilmoitetaan enintään 5 päivän kuluessa. 5 päivän jälkeen ilmoitettuja kuljetusvaurioita ei käsitellä.

Peruuttamisoikeus/avoin osto

Etämyyntilain mukaisesti tarjoamme seuraavaa Narwal 14 päivän peruutusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa samassa kunnossa kuin olet saanut sen.

Tuotteiden käsittely ja poisto

Jos tuote palautetaan sellaisessa kunnossa, että sitä on käsitelty enemmän kuin sen ominaisuuksien määrittämiseksi on ollut tarpeen, on Narwal oikeus vaatia korvausta arvonalennuksesta. Korvaus vastaa tuotteen arvon alenemista, joka riippuu asiakkaan suorittamasta käsittelystä.

Toimitus ja palautus

Asiakas vastaa palautuslähetyksen kustannuksista ja huolehtii siitä, että tuote palautetaan turvallisesti. On erittäin suositeltavaa säilyttää palautuslähetyksen kuitti ja seurantanumero. Palautukset, lukuun ottamatta alkuperäisiä toimituskuluja, tehdään 30 päivän kuluessa siitä, kun tuote on saapunut meille, mutta usein palautus tehdään välittömästi tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

 

Virheiden ja valitusten käsittely

Asiakkaita kehotetaan ilmoittamaan tuotteessa olevista virheistä tai puutteista välittömästi osoitteeseen Narwal. Valitukset on tehtävä kohtuullisessa ajassa, mieluiten 2 kuukauden kuluessa havaitsemisesta. Narwal tarjoaa vaihtoehtoja, kuten korjausta, uudelleentoimitusta, hinnanalennusta tai hyvitystä vian luonteesta riippuen. Reklamaatio-oikeus kestää kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta.

Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset

Peruuttamisoikeuden ulkopuolelle jäävät tietyt tuotteet ja palvelut, mukaan lukien palvelut, jotka on aloitettu asiakkaan suostumuksella peruuttamisaikana, ja tavarat, joita ei niiden luonteen vuoksi voida palauttaa.

 

Palautusprosessi

Peruuttamis- ja palautusoikeutta käytettäessä tilaustiedot on lähetettävä lähetyksen mukana. Ihannetapauksessa asiakkaalle lähetetty lähetysluettelo, johon on lisätty palautuksen syy. Mukaan voi liittää myös lapun, jossa on tilausnumero ja palautuksen syy.

Huomaa, että kaikki palautukset on lähetettävä suorana lähetyksenä alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta tavaroita postiennakolla tai kirjattuina paketteina palveluntarjoajille.

Verkko-ostoksia ei voi palauttaa fyysisessä myymälässä/varastossa.

Palautusosoite:
Narwal

Furuviksringen 19
302 44 Halmstad, Ruotsi
Ruotsi
service@narwal.katso

Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että kuljetus on turvallista. Lähetys on lähetettävä yrityspakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana lähetyksenä, jos seuraavat edellytykset täyttyvät Narwal tavarat toimitetaan meille.

Muista, että olet vastuussa kuljetuksesta meille. Säilytä siksi kuitti, jossa on paketin numero.

Palautuksen toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.

Palautukset tehdään viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta yleensä ne tapahtuvat heti, kun tavarat on vastaanotettu. Palautukset tehdään tavaran arvosta ilman toimituskuluja.

Valitukset/takuu
Valituksissa ja takuuasioissa ota aina yhteyttä meihin osoitteeseen Narwal ennen tavaroiden palauttamista. Valituksissa ja takuuasioissa maksamme aina palautusrahdin. Peruutus- ja takuuoikeutta käsitellään eri tavalla, joten takuukorttia ei voi käyttää peruutukseen/avoimeen ostoon.

Takuu ja takuu
Narwals-tuotteisiin sovelletaan 2 vuoden takuuta:

Takuu koskee takuuaikana ilmeneviä toimintahäiriöitä. Takuu ei kata vikoja, jotka johtuvat tuotteen toiminnassa tai ulkonäössä tapahtuneesta muutoksesta tai sen jälkeen. Takuu ei myöskään kata niin sanottuja käsittelyvirheitä.

Huomaa, että jos kyseessä ei ole takuutapaus, asiakkaalta peritään 499 Ruotsin kruunun tutkimusmaksu, jos hän haluaa palauttaa tuotteen. 

Valitusoikeus
Kuluttajana sinulla on lakisääteinen 3 vuoden valitusoikeus alkuperäisistä valmistusvirheistä. Tämä reklamaatio-oikeus tarkoittaa, että voit huomauttaa ostohetkellä olemassa olleista vioista. Reklamaatio-oikeus koskee kaikkia seuraavia tuotteita Narwal. Jos haluat vedota valitusoikeuteesi, todistustaakka on sinulla kuluttajana. Sinun on osoitettava, että tuotteen vika voidaan jäljittää tuotteen alkuperään eikä se johdu kulumisesta tai ulkoisista vaurioista.

HUOM! Jos kyseessä ei ole takuutapaus, asiakkaalta peritään 499 kruunun tarkastusmaksu, jos hän haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tutkimusmaksua ei peritä.

Riita/ylivoimainen este

Jos kyseessä on riita yksityishenkilön kanssa. Narwal noudatetaan yleisen valituslautakunnan (ARN) päätöksiä.
Yhteystiedot ARN 08-50886000
Yritysten väliset riidat ratkaistaan yleensä Ruotsin tuomioistuimissa.

Varsinaisia ostoja, meneillään olevia tapauksia ja valituksia koskeviin kysymyksiin vastataan arkisin 48 tunnin kuluessa.

Asiakaspalvelu: Asiakaspalvelu@narwal.katso

Jakeluosoite:

Narwal

Furuviksringen 19
302 44 Halmstad, Ruotsi
Ruotsi

Ylivoimainen este
Luonnonkatastrofit, sota, työmarkkinatoimenpiteet, viranomaispäätökset, kalliit olosuhteet, alihankkijoiden toimittamatta jättäminen tai vastaavat tapahtumat, joihin emme voi kohtuudella vaikuttaa ja jotka eivät ole olleet ennakoitavissa ja jotka vaikuttavat tekemäämme sopimukseen ja joiden vuoksi emme voi pitää omaa osuuttamme sopimuksesta, ovat perusteena velvoitteillemme täyttää sopimus.

Commerceit AB (559467-9853)
Pitää hallussaan F-veroa

Osoite:Furuviksringen 19
302 44 Halmstad, Ruotsi
Ruotsi

Sähköposti: info@narwal.katso

Narwal.se käyttää sivustolla niin sanottuja evästeitä. Näitä evästeitä käytetään tuotteiden säilyttämiseen ostoskorissa ja jotta voit tehdä ostoksia kanssamme. Katso selaimesi käyttöohjeet evästeiden käytön hallitsemiseksi.

Roskapostin vastainen politiikka
Narwal.se ei jaa käyttäjien sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai muita henkilökohtaisia tietoja muille osapuolille. Meiltä lähetetään postia vain, jos sinä asiakkaana olet suostunut saamaan meiltä tietoja meiltä tehtyjen ostosten yhteydessä.

Henkilötiedot/GDPR

Osoitteessa narwal.se välitämme yksityisyydestäsi ja noudatamme yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi vastuullisesti ja lainmukaisesti. Selostamme tässä, miten keräämme ja käytämme tietojasi GDPR:n mukaisesti.

  1. Selkeys ja avoimuus: Olemme avoimia sen suhteen, mitä henkilötietoja keräämme ja miten käytämme niitä. Alla on lueteltu eri ajankohdat, jolloin tietoja kerätään ja mitä kerätään.

  2. OikeusperustaKeräämme henkilötietoja vain silloin, kun meillä on siihen oikeudellinen peruste. Tämä voi olla suostumuksesi, välillämme oleva sopimus, oikeudellinen velvoite, yleinen etu tai oikeutettu etumme. Dokumentoimme ja perustelemme laillisen perusteen jokaiselle henkilötietojen keräämiselle.

  3. Keruun minimointi: Keräämme vain ne henkilötiedot, jotka ovat välttämättömiä, jotta voimme täyttää velvollisuutemme sinua kuin asiakasta kohtaan. Näitä voivat olla nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja maksutiedot. Pyrimme keräämään vain ne tiedot, jotka ovat välttämättömiä velvoitteidemme täyttämiseksi ja käyttäjäkokemuksesi parantamiseksi. narwal.ks.

  4. Rajoitettu säilytysaika: Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan kuin on tarpeen niiden tarkoitusten täyttämiseksi, joita varten tiedot kerättiin. Kun tietojasi ei enää tarvita näihin tarkoituksiin, ne poistetaan turvallisesti.

  5. Oikeutesi: Yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan sinulla on oikeus saada pääsy henkilötietoihisi, oikaista niitä, rajoittaa niiden käsittelyä ja poistaa ne. Sinulla on myös oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä ja tehdä valitus valvontaviranomaiselle, jos katsot, että emme käsittele henkilötietojasi yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Jos haluat käyttää jotakin näistä oikeuksista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Me osoitteessa narwal.se suhtaudumme yksityisyyteesi erittäin vakavasti ja teemme jatkuvasti työtä varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi turvallisesti ja lainmukaisesti. Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojen käsittelystä tai GDPR:stä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Milloin käsittelemme henkilötietojasi?
Asiakkaanamme osoitteessa narwal.se, käsittelemme henkilötietojasi, kun teet ostoksia, otat meihin yhteyttä tukiasioissa tai olet muuten yhteydessä meihin. Määrittelemme alla, milloin näin tapahtuu:

Asiakkaan rekisteröinti
Kun rekisteröidyt meille asiakkaaksi, tarvitsemme tiettyjä tietoja voidaksemme laatia sopimuksen, joka syntyy välillämme tilauksen yhteydessä. Jos meillä ei ole näitä tietoja, on olemassa vaara, että emme voi jatkaa tilausta.

Keräämämme tiedot: Etunimi, Sukunimi, Yritys/organisaatio, Sähköpostiosoite, Henkilö-/yritystunnus, ALV-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero.

Tilauksen tekeminen
Kun tilaus tehdään sähköisessä kaupankäynnissämme, saamme seuraavat tiedot sinusta asiakkaana, jotta voimme käsitellä tilauksesi ja tilauksen yhteydessä tehdyn sopimuksen oikein.
Keräämämme tiedot: IP-osoite, Sähköpostiosoite, Henkilö-/yritysnumero, ALV-numero, Osoite, Yritys, Etunimi, Sukunimi, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Puhelinnumero.