Tietosuojakäytäntö

Ostoksia varten narwal.se (559371-7332):

Emme tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman vanhempien suostumusta.

Kaikki hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron.

Toimituskulut ja mahdolliset muut maksut näkyvät ostoskorissa ennen ostoksen suorittamista. Mistore toimittaa vain EU-maihin.

Kaikki tilaukset tehdään verkkosivujemme kautta, narwal.se. Sähköpostitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei hyväksytä, ellei toisin sovita. Asiakas on vastuussa siitä, että osoite- ja yhteystiedot on täytetty oikein. Jos virheelliset tiedot johtavat toimituksen muuttamiseen, narwal.se voi periä lisämaksun, joka vastaa toimituksen muuttamisesta aiheutuvia kustannuksia. Ota siksi välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun, jos tiedät, että annetut tiedot olivat virheellisiä tilausta tehdessäsi.

Varsinaisiin ostoksiin ja meneillään oleviin tilauksiin liittyviin kysymyksiin vastataan yleensä 24 tunnin kuluessa arkipäivinä asiakaspalvelun sähköpostitse: info@narwal.se.

Toimitus- ja maksutavat: DHL Home Delivery: Narwal.Se on se:n oletustoimitusvaihtoehto suuremmille paketeille, joita ei voida toimittaa palveluntarjoajalle. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus on tehty ennen klo 12:00. Suurten tilausmäärien osalta varaukset tehdään osoitteessa narwal.se ja DHL. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00 välisenä aikana. Paikallinen DHL-kuriirisi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Varmista, että annat oikean puhelinnumeron tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, jolloin voit seurata toimitusta koko ajan sähköpostitse tai suoraan dhl.se-sivustolla. Vastaanottajan on kuitattava toimitus.

DB Schenker - Toimitus DB Schenker ServicePointiin: Lähetys lähetetään postinumeron perusteella lähimpään Schenker-agenttiin. Edustajille tarjotaan maksuton toimitus. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus on tehty ennen klo 12.00. Suurten tilausmäärien osalta varaukset tehdään osoitteessa narwal.se ja Schenkerin kanssa. Paketit skannataan, jolloin voit seurata toimitusta koko ajan sähköpostitse tai suoraan Schenkerin verkkosivuilla.

DB Schenker - Kotiinkuljetus kotiovelle/huoneiston sisäänkäynnille: Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12:00 PM, varaukset suurille tilausmäärille Mi Storessa ja Schenkerin kanssa. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00 välisenä aikana. Paikallinen Schenker-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Varmista, että annat oikean puhelinnumeron tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, jolloin voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan Schenkerin verkkosivuilla. Valitse agenttitoimitus, jos et voi olla kotona päiväsaikaan. Jos haluat ottaa yhteyttä paikalliseen Schenkerin toimipisteeseesi, löydät yhteystiedot täältä.

Tuo: Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus on tehty ennen klo 12:00. Suurten tilausmäärien osalta varaukset tehdään osoitteessa narwal.se ja Bring. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00 välisenä aikana. Paikallinen Bring-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Varmista, että annat oikean puhelinnumeron tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, jolloin voit seurata toimitusta koko ajan sähköpostitse tai suoraan bring.se-sivustolla.

Maksutavat: Kortti: Korttimaksu tapahtuu Klarna-toiminnon kautta eikä vaadi kirjautumista tai tiliä Klarnaan. Voit myös valita PayPalin ja maksaa sitten kortilla seuraavassa vaiheessa.

Klarna: Klarna Checkout tekee verkkokaupasta helppoa, joustavaa ja turvallista. Vastaamalla muutamaan kysymykseen voit helposti tunnistaa itsesi ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Klarna Checkoutin ominaisuutena on, että se erottaa ostamisen ja maksamisen toisistaan. Ensin vahvistat ostoksesi, ja sitten valitset, miten haluat maksaa, joko Klarna-laskulla, Klarna-tilillä, kortilla tai pankkisiirrolla. Kaikki on yhtä turvallista.

Paypal: Maksa PayPal-tililläsi. Kätevää ja nopeaa.

Swish: Erittäin sujuva sekä maksaminen että palautus, jos jokin menee pieleen.

Lunastamattomat/toimittamattomat paketit: Jos paketteja ei ole lunastettu palveluntarjoajien luona tai jos kotiinkuljetukseen tarkoitettuja paketteja ei ole toimitettu, pidätämme oikeuden veloittaa sinulta, asiakkaalta, 249 kruunua arvonlisäveroineen tai todelliset palautuskulut kussakin yksittäistapauksessa, jos pakettia ei ole lunastettu. Maksu peritään paluukuljetuksen ja hallinnollisen käsittelyn kattamiseksi. Maksu kuitataan jo vastaanotettua maksua tai laskua vastaan. Peruuttamattomia paketteja ei koske peruuttamisoikeus. Paketteja säilytetään palveluntarjoajalla yleensä 10 päivää. Kesto määräytyy rahdinkuljettajan mukaan, eikä Mistore voi taata tarkkaa aikaa. Kukin kuljetusliike (toimitustapa yllä) muistuttaa sinua asiakkaana tekstiviestillä/sähköpostilla, jotta tilauksesi ei palautuisi ei-toivottuna.

Tavaroiden kuljetusvauriot: Pakkauksen näkyvistä vaurioista on ilmoitettava suoraan kuljetusliikkeelle tai palveluagentille tavaran vastaanottamisen yhteydessä. Ota kuva vauriosta heti sen havaittuasi käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetuista kuljetusvaurioista on ilmoitettava enintään 5 päivän kuluessa. Kuljetusvaurioita, jotka on ilmoitettu 5 päivän jälkeen, ei käsitellä.

Peruuttamisoikeus: Etäsopimuslain mukaan sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus. Tavaran on oltava palautettu olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. Tämä koskee myös pakkausta. Vahingoittunut pakkaus, tuote tai vastaava korvataan asiakkaan toimesta. Peruuttamisoikeus lakkaa, jos tuotetta tai palvelua on käytetty, kytketty tai asennettu.

Peruuttamisoikeutta käytettäessä ja tuotetta palautettaessa on lähetyksen mukana oltava tilaustiedot. Mieluiten asiakkaalle lähetetty lasku, johon on lisätty palautuksen syy. Mukaan voi liittää myös lapun, jossa mainitaan tilausnumero ja palautuksen syy.

Huomaa: Kaikki palautuslähetykset on lähetettävä suoralla toimituksella alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme ota vastaan tavaroita, jotka lähetetään postiennakolla tai suositeltuina paketteina palveluntarjoajille.

Rahtivaraus tulee tehdä sen jälkeen, kun olet ottanut yhteyttä Mistoren asiakaspalveluun. Asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote on hyvin pakattu palautusta, reklamaatioita tai takuuasioita varten. Oleta, että lähetät tuotteen yhtä hyvin pakattuna kuin vastaanotettaessa. Jos olet epävarma pakkaamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen lähettämistä.

Palautusosoite: Reparero AB Furuviksringen 19 302 44 Halmstad Ruotsi.

Merkitse lähetykseen Mistore ja tilausnumerosi.

Asiakkaat vastaavat palautusten toimituskuluista. Jos kyseessä on kuitenkin takuuasia tai muu alkuperäinen vika, Mistore korvaa kuljetuskustannukset.

Mistore pidättää oikeuden käsitellä palautukset 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta useimmissa tapauksissa se voidaan tehdä 1-2 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautus tehdään tuotteen arvon perusteella ilman toimituskuluja.

Avoin osto - yksityishenkilöt: Tarjoamme 14 päivän avoimen oston alla olevien ehtojen mukaisesti, mutta lähetyskuluja ja muita maksuja ei palauteta.

Tuote on palautettava avaamattomana ja muuttumattomassa kunnossa, kun tuote on ostettu "uutena" ja "avaamattomana". Vahingoittunut pakkaus, tuote tai vastaava korvataan asiakkaan toimesta. Peruuttamisoikeus lakkaa, jos tuotetta tai palvelua on käytetty, kytketty tai asennettu.

Avoin osto - yritykset, viranomaiset, yhdistykset ja oikeushenkilöt: Yritysten, viranomaisten, yhdistysten ja oikeushenkilöiden palautuksia ei hyväksytä, ellei toisin sovita.

Tavaroiden kuljetusvauriot: Pakkauksen näkyvistä vaurioista on ilmoitettava suoraan rahdinkuljettajalle tai palveluntarjoajalle tavaroita vastaanotettaessa. Ota kuva vauriosta heti sen havaittuasi käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetuista kuljetusvaurioista on ilmoitettava enintään 5 päivän kuluessa. Kuljetusvaurioita, jotka on ilmoitettu 5 päivän jälkeen, ei käsitellä.

Takuu: Meiltä ostettujen tavaroiden takuuaika on 1 vuosi, ellei toisin mainita. Takuuasioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jonka tavoitat osoitteesta info@narwal.se. Misstore.se kattaa postikulut takuuasioissa. Älä lähetä tavaroita korjattavaksi tai vaihdettavaksi ilman, että olet etukäteen yhteydessä Misstoren asiakaspalveluun.

Valitukset: Kaikki tuotteen toimitusta tai kuntoa koskevat valitukset on osoitettava asiakaspalveluumme, joka on tavoitettavissa osoitteesta info@narwal.se.

Noudatamme aina yleisen valituslautakunnan suosituksia mahdollisissa riitatapauksissa.

Riidat: Riitatapauksissa noudatamme aina yleisen valituslautakunnan suosituksia. Verkkovälitteisissä riidoissa voit käyttää myös Euroopan komission verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia, joka löytyy täältä: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Tietosuojasi: Kun teet ostoksia kanssamme, hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn tietosuojakäytäntömme mukaisesti. Lue lisää täältä: https://www.narwal.Se/private-policy.

Ylivoimainen este: Sota, luonnonkatastrofit, lakot, hallituksen päätökset tai vastaavat tapahtumat, joihin emme voi vaikuttaa, jotka eivät ole kohtuudella ennakoitavissa ja jotka vaikuttavat sopimuksiin ja sitoumuksiin meidän osaltamme, mikä tarkoittaa, ettemme voi noudattaa kyseisiä sopimuksia/sitoumuksia, pitäisi olla perusteena sille, että meidät vapautetaan velvoitteistamme täyttää ne.

 

Evästeet

Mikä on eväste?

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka sisältää tietoja, jotka käymäsi sivut tallentavat selaimeesi. Evästeitä on erityyppisiä, joista toiset ovat välttämättömiä, jotta vierailemasi sivu toimisi mahdollisimman hyvin, toisia käytetään parantamaan käyttökokemustasi sivulla ja toisia käytetään seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä sivulla.

Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei voida yhdistää sinuun yksilönä vaan ainoastaan käyttämääsi IP-osoitteeseen.

Miten ja miksi evästeitä käytetään sivustolla?

Käytämme verkkosivustollamme evästeitä useisiin eri tarkoituksiin, mutta pääpaino on siinä, että voimme tehdä asiakaskokemuksestasi mahdollisimman hyvän sekä toiminnallisuuden että kokemuksen kannalta. Jos tiedämme, mistä käyttäjämme ovat kiinnostuneita, meidän on helpompi muokata sivua edelleen käyttäjiemme tarpeita vastaavaksi.

Käytämme muun muassa toiminnallisia evästeitä muistamaan, mitä olet lisännyt ostoskoriin, vaikka poistuisit sivulta ja palaisit takaisin. Jos kirjaudut sisään, kun olet sivustollamme, käytämme sen sijaan istuntoevästejä, jotka tyhjennetään, kun selain suljetaan.

Käytämme evästeitä myös analyyseihin, joilla kerätään tilastoja verkkosivuston käyttäjämääristä ja siitä, miten käyttäjät liikkuvat sivustolla, mikä auttaa meitä verkkosivustomme jatkuvassa kehittämisessä. Evästeet, jotka koskevat käyttäjien käyttäytymistä sivustolla, voivat myös auttaa meitä näyttämään sinulle käyttäjänä merkityksellisempää tietoa. Tietojen keräämiseen käytetty työkalu on Google Analytics. Jos haluat kävijänä välttää Google Analyticsin kautta tapahtuvan analysoinnin, tämä työkalu on saatavilla Googlelta: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Käytämme verkkosivuillamme niin sanottuja pikselitunnisteita. Pikseleistä saatuja tietoja käytetään sosiaalisen median mainonnan mittaamiseen ja optimointiin. Esimerkkejä käytöstä ovat esimerkiksi se, kuinka moni on klikannut Facebook-mainosta osoitteesta narwal.se vierailemaan verkkosivustomme sivulla, tai kuinka monta ihmistä tulee Facebook-mainoksesta ja ostaa tuotteen. Narwal.se ei näe, mitkä yksittäiset ihmiset ovat klikanneet mainosta tai muita yksittäisiin käyttäjiin liittyviä henkilökohtaisia tietoja. Narwal.se käyttää myös uudelleenkohdentamista, mikä tarkoittaa, että ihmiset, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta tiettyjä verkkosivustomme sivuja kohtaan, voivat saada mainoksia, jotka on räätälöity niiden sivujen mukaan, joilla he ovat vierailleet. Tätä koskevia asetuksia hallinnoit itse Facebook-tilillesi kirjautuneena.

Miten evästeet poistetaan käytöstä?

Evästeiden estäminen kokonaan voi tarkoittaa, että vierailemasi sivut eivät käyttäydy tarkoitetulla tavalla, koska joitakin keskeisiä toimintoja, kuten aiemmin mainittiin, käsitellään evästeiden avulla. Jos haluat silti estää evästeet, seuraavilla sivuilla on ohjeita kunkin selaimen osalta:

Chrome: Evästeasetukset

Firefoxin evästeasetukset

Internet Explorerin evästeasetukset

Evästeasetukset Safarissa

Jos haluat käyttää verkkosivustoamme vaarantamatta sivun toimivuutta, voit surffata yksityisessä tilassa. Yksityisessä tilassa evästeet eivät tallennu sen jälkeen, kun olet sulkenut selaimen. Yksityistä tilaa kutsutaan eri selaimissa eri nimillä: "Incognito window" (Chrome), "Private window" (Safari ja Firefox) ja "InPrivate window" (Microsoft Edge).

Huomaathan, että olet vastuussa kuljetuksesta takaisin meille. Säilytä siksi kuitti, jossa on lähetysnumero.

Palautusosoite: Reparero AB Furuviksringen 19 302 44 Halmstad Ruotsi.

info@narwal.katso

Kaikki tavarat on lähetettävä tavalla, joka takaa turvallisen kuljetuksen. Lähetys tulee lähettää yrityspakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana, jossa Mi Store vastaanottaa meille lähetetyt tavarat. Emme noutaa tavaroita käteisellä tai suositelluilla paketeilla palvelukeskuksista.

Mistore pidättää oikeuden käsitellä hyvitykset 30 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta, mutta useimmissa tapauksissa se voidaan tehdä 1-2 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Palautus tehdään tavaran arvosta ilman toimituskuluja.

Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset apua jossakin muussa asiassa, kysy rohkeasti.

Antispam-käytäntö

Narwal.se ei jaa käyttäjien sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai muita henkilökohtaisia tietoja kolmansille osapuolille. Sähköpostiviestejä meiltä lähetetään vain, jos sinä asiakkaana olet suostunut saamaan meiltä tietoja meiltä tehdyn ostoksen yhteydessä.

Henkilötiedot / GDPR

Osoitteessa narwal.se arvostamme yksityisyyttäsi ja noudatamme yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi vastuullisesti ja laillisesti. Selostamme tässä, miten keräämme ja käytämme tietojasi GDPR:n mukaisesti.

  1. Selkeys ja läpinäkyvyys: Keräämämme henkilötiedot ja niiden käyttötavat ovat avoimia. Alla on lueteltu eri tilanteita, joissa tietoja kerätään ja mitä kerätään.
  2. Oikeusperusta: Keräämme henkilötietoja vain, jos meillä on siihen oikeusperusta. Se voi olla suostumuksesi, välillämme oleva sopimus, oikeudellinen velvoite, yleinen etu tai oikeutettu etumme. Dokumentoimme ja perustelemme jokaisen henkilötietojen keräämisen oikeusperustan.
  3. Keräyksen minimointi: Keräämme vain ne henkilötiedot, jotka ovat välttämättömiä, jotta voimme täyttää velvollisuutemme sinua kohtaan asiakkaana. Näitä voivat olla nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja maksutiedot. Pyrimme keräämään vain sen verran tietoja kuin on tarpeen velvollisuuksiemme täyttämiseksi ja käyttäjäkokemuksesi parantamiseksi. narwal.se.
  4. Rajoitettu säilytysaika: Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan kuin on tarpeen niiden tarkoitusten täyttämiseksi, joita varten tiedot kerättiin. Kun tietojasi ei enää tarvita näihin tarkoituksiin, ne poistetaan turvallisesti.
  5. Oikeutesi: Yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan sinulla on oikeus tutustua henkilötietoihisi, korjata niitä, rajoittaa niiden käsittelyä ja poistaa ne. Sinulla on myös oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä ja tehdä valitus valvontaviranomaiselle, jos uskot, että emme käsittele henkilötietojasi GDPR:n mukaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää jotakin näistä oikeuksista.

Me osoitteessa narwal.suhtaudumme yksityisyyteesi erittäin vakavasti ja työskentelemme jatkuvasti varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi turvallisella ja laillisella tavalla. Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojen käsittelystä tai GDPR:stä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Postiosoite: Furuviksringen 19, 302 44 Halmstad Sähköpostiosoite: info@narwal.katso Organisaation numero: 559371-7332

Milloin käsittelemme henkilötietojasi? Asiakkaana osoitteessa narwal.se-asiakkaana käsittelemme henkilötietojasi, kun teet ostoksen, otat meihin yhteyttä saadaksesi tukea tai olet muulla tavoin yhteydessä meihin. Alla on eritelty, milloin tämä tapahtuu:

Asiakasrekisteröinti Kun rekisteröidyt meille asiakkaaksi, tarvitsemme tiettyjä tietoja voidaksemme laatia sopimuksen, joka syntyy välillämme tilauksen yhteydessä. Jos nämä tiedot puuttuvat, on olemassa vaara, että emme voi jatkaa tilausta.

Keräämämme tiedot: Etunimi, Sukunimi, Yritys/organisaatio, Sähköposti, Henkilö-/organisaationumero, ALV-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero.

Tilauksen tekeminen Kun tilaus tehdään sähköisessä kaupankäynnissämme, saamme sinusta asiakkaana seuraavat tiedot, jotta voimme käsitellä tilauksesi ja tilauksen yhteydessä luodun sopimuksen oikein.

Keräämämme tiedot: IP-osoite, sähköpostiosoite, henkilö-/organisaationumero, alv-numero, osoite, yritys, etunimi, sukunimi, osoite, postinumero, kaupunki, puhelinnumero.

Trustpilot - Myymälä- ja tuotearvostelut Teemme yhteistyötä Trustpilotin kanssa, joka on ulkoinen taho myymälä- ja tuotearvosteluita varten. He kuvaavat tietosuojakäytännössään, mitä tietoja he keräävät ja miten he käyttävät niitä. Löydät heidän tietosuojakäytäntönsä täältä. Jos kirjaudut Trustpilot-tilillesi ja menet kohtaan Omat asetukset, saat nopean yleiskuvan siitä, mitä henkilötietoja Trustpilotilla on sinusta ja miten voit muokata, ladata tai poistaa näitä tietoja. Olemme valinneet Trustpilotin yhteistyökumppaniksi, koska uskomme, että he suhtautuvat henkilötietojesi suojaamiseen vakavasti.

Facebook Tiedämme, että monet asiakkaistamme ja potentiaalisista asiakkaistamme ovat aktiivisia Facebookin kaltaisilla alustoilla. Kun joku löytää meidät sieltä kiinnostavaksi, hänellä on mahdollisuus antaa sähköpostiosoitteensa, jota voimme sitten käyttää jatkaaksemme tiedottamista tuotteista, joiden toivomme kiinnostavan. Antamalla sähköpostiosoitteesi annat suostumuksesi tähän. Voit lukea lisää siitä, miten Facebook käsittelee tietoja ja miten voit säätää näitä asetuksia täältä.

Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite.

Uutiskirje Jotta voit vastaanottaa uutiskirjeemme, sinun on hyväksyttävä, että lähetämme ne sinulle. Teet tämän aktiivisesti tilaamalla uutiskirjeemme esimerkiksi kotisivuillamme tai laittamalla rastin ruutuun tilausprosessin aikana. Voit milloin tahansa päättää, ettet enää vastaanota uutiskirjeitämme, mikä tapahtuu seuraamalla sitä koskevaa linkkiä jossakin saamassasi uutiskirjeessä.

Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite, kielitiedot.